Llagar Sidra l‘Allume Soc. Coop.

Roíles › Ciañu › Langreo › Asturias

[EuroWeb Media]

E-mailRuta GPS

Teléfonos: Llagar Sidra l‘Allume Soc. Coop.

661 970 504617 254 343630 939 273674 011 251

 

Datos básicos

Clasificación: Comer & beber

Clase: Sidrerías

Tipo: Lagares

Comunidad autónoma: Principado de Asturias

Provincia: Asturias

Municipio: Langreo

Parroquia: Ciañu

Entidad: Roíles

Comarca: Comarca del Valle del Nalón

Zona: Centro de Asturias

Situación: Montaña de Asturias

Dirección: Roíles

Código postal: 33909

Cómo llegar: Llagar Sidra l‘Allume Soc. Coop.

Dirección digital: 8CMP78M4+F6

E-mail: Oficina de turismo

E-mail: Ayuntamiento de Langreo

Sobre Langreo: Clave en la historia de Asturias y España, ha sido kilómetro Europeo de la Cultura y hoy posee uno los más ricos patrimonios industriales de toda Europa, además de unos equipamientos y unas gentes afables, que hacen honor a su origen inquieto, utópico y revolucionario. Así es Langreo.

Tipo de turismo: accesible, carreras de montaña, espacios protegidos, gastronómico, industrial, lgtb, montaña, monumental, rural y urbano o de ciudad.

 

Llagar Sidra l‘Allume Soc. Coop.

Nota: La foto que mostramos de Llagar Sidra l‘Allume Soc. Coop. es sólo a efectos ilustrativos. Si observa algún error en el contenido, agradecemos use el formulario que hay a pie de página.

Descripción:

La Llume, SCA, creóse en mayu de 2013 y tá formá por cuatro collacios de L’Entregu.

Esi mesmu añu, entamamos a ellaborar la sidra natural l´allume en Roíles, Llangréu, al lláu de El Pozabal y El Carbayu, vixilando tola parte baxa de la Cuenca Minera del Nalón dende Riañu a L´Entregu; y apenes a 4 kms de la del Caudal.

El llagar tien agora siete toneles de maera (con capacidaes que van dende los 5.700 llitros a los 11.300), y siete depósitos de fibra (dos de 42.000 llitros y otros cinco de 11.500), con la posibilidá d´ellaborar hasta casi 200.000 llitros. Mayamos con dos llagares con prenses tradicionales d´aceru inoxidable de 12.000 y 10.000 kgs ca ún.

Coles téuniques de tola vida y el mayor respetu a los procesos naturales durante tol procesu d´ellaboración, algamamos l´oxetivu plantegáu va cuantayá al arrodiu (ú va ser si non) duna botella sidra: trabayar xuntos no que más nos presta y al lláu de quien más nos presta. Y que eso vos prestase a toos.

l´allume quier allumar a tola xente asturiano, al nativu y al foriatu. Allumar a quien prebe la nuestra sidra, el nuestru llume. L´allumamientu dun tiempu nuevu, el resurdir d´una forma vieyo de faer les coses col mayor apegu a la tierra. Compartiendo la folixa y la gana de meyorar esti requexu del mundu.

Dende les coraes de les cuenques mineres, queremos facer de faru pa un futuru de toos, allumar un futuru que de xuru va ser el que entre toos faigamos, xorreciendo al calor del nuesu, del vuesu candil.

…dexáivos allumar por l´allume!

Gastronomía en Langreo

Hace gala de una cocina de altos vuelos, fuerte, energética, nutritiva, santuario de la fabada, el pote de nabos, los callos a la asturiana, la carne guisada o asada, los asados de cordero, el conejo guisado, el arroz con «pitu» de aldea, los chuletones de ternera o de buey, la sopa de gallina, las cebollas rellenas, los pimientos rellenos, las setas a la crema de queso de La Peral, la casi olvidada tortilla de ortigas en Sama, el arroz con leche, «les casadielles», las tartas de manzana y de nuez, la leche frita, etc.

Colabora con nosotros

Notificar error | Sube tu información | Ayúdanos a mejorar

Medio ambiente

Contribuimos a reducir la huella de carbono | Ayúdanos a cuidar de Asturias

Referencia

Q2RG7LY 73RZ3F4 088T51D 5B1WXE9

Derechos de Propiedad Intelectual e Industrial

© 2021 EuroWeb Media, SL

 



Dónde comer Dónde dormir Etnografía Eventos Patrimonio cultural Patrimonio natural Info práctica Turismo activo Reseñas Favoritos Buscar Altas